top of page
  • Writer's pictureJordan Zafrir

ספוטלייט - שאנטאנו קומאר



שלום שוב!


-


אמ;לק - הסבר קצרצר על Shantanu Kumar שהוזכר והומלץ במאגר הריסורסז שפרסמתי בקישור כאן:



-


כחלק מהרשימה שפרסמתי, החלטתי להרחיב את העניין ולתת הסבר קטן ונקודתי לכל אותם אנשים שפורסמו. והיום, שאנטאנו קומאר! (סליחה אם ביטאתי את השם בצורה שגויה)


-


שאנטאנו הוא מעצב ועורך וידאו מבריק מהודו (ארץ המעצבים הגרפיים), שכל בריף שהוא עובד עליו הופך לסיפור בפני עצמו שבו הוא סוחף אותך לתוך תהליך העבודה, מרגע קבלת הבריף ועד לתוצר המוגמר (יותר באווירה כללית של מה הוא עשה כאן ומה הוא עשה שם מאשר טוטוריאל מסורתי), בשעה שכל הכיף הזה עטוף באווירה רגועה ונעימה!


עבודותיו מתפקסות בעיקר בתחומי המזון והמשקאות, החל ממיתוג של בתי קפה ושכונתיים (וניכר מהסרטונים שלו שהוא מאוד אוהב קפה), מסעדות מקומיות, חברות משקאות מקומיים, בניית אינטרפייס ואפיון לאפליקציות/האתרים ללקוחות שלו ועד להמלצה שלו על תוכנה/אפליקציה שמועילה לו מאוד בעבודות שלו בדרך כזו או אחרת (עזבו שהם מספנסרים לו את הסרטון, זה בכל זאת עוזר ומייעל את העבודה גם בשבילנו כמעצבים) וכל זה ערוך ומסודר יפה יפה בתוך מקבץ של תצלומי אווירה בווייב אסתטי וכיפי לצפייה!


-


הווייב של העבודות שלו הן יותר מינימליסטיות ו"אפליות" (מהמילה apple) ולכן הוא מומלץ במיוחד לגרפיקאים שמעצבים בסגנון מינימליסטי עם המון ווייט ספייס.


לסיכום, אני ממליץ בחום לעשות טיול עם הכלב (אפשר גם בלי הכלב אבל הפסד שלו) לפרופיל שלו בביהנס תחילה ולראות את הקייס סטאדיז בשביל להבין את הוויב שלו קודם.


אם זה מאץ' וזיווג משמיים, והעבודות שלו מושכות אתכם, אז אני מאוד מאוד מאוד ממליץ גם לקפוץ ליוטיוב שלו ולהתפנק עם חגיגה של מינימליזם מודרני שיעשה לכם חשק לרוץ לקנות את האייפון ה..(13? 14? איבדתי כבר את הספירה) החדש!


ניפגש שם?


-



קישור לביהנס של שאנטאנו:


קישור לערוץ של שאנטאנו:


קישור לעמוד האינסטגרם של שאנטאנו:






1 view0 comments

Recent Posts

See All

© 2023 by Yarden Zafrir

Made with alot of energy drinks & coffee

© 2023 by Yarden Zafrir

Contact Me
Download my CV

Portfolio 23'

Yarden Zafrir
Product Designer
Rectangle 23
Yarden Zafrir
Product Designer
Rectangle 23
bottom of page